Ekspert Sprzedaży

SZKOLENIE OTWARTE

Miejsca i terminy:

  • 6-7.11.2017 (Gdańsk)
  • 23-24.11.2017 (Łódź)
  • 16-17.11.2017 (Katowice)
  • 12-13.02.2018 (Kraków)
  • 7-8.12.2017 (Gdańsk)
  • 8-9.01.2018 (Poznań)
  • 18-19.01.2018 (Wrocław)
  • 30.11-1.12.2017 (Warszawa)
1300 zł netto / 1 osoba 
(1599 zł brutto)
Przy zgłoszeniu dwóch osób, trzecia osoba GRATIS!

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Miejsca i terminy: dowolne

Opis szkolenia

W czasie naszych warsztatów pokażemy Ci drogę, która doprowadzi Cię do mistrzostwa w sprzedaży. Ta droga to nie magiczny skrót, alternatywna ścieżka, która nadzwyczaj łatwo i szybko doprowadzi Cię do celu. Takich ścieżek nie ma. Istnieją natomiast narzędzia i strategie, które w połączeniu z żelazną konsekwencją i wytrwałością pomogą Ci osiągnąć sukces. (Wiemy co mówimy – nie tylko przeczytaliśmy niezliczoną liczbę książek dotyczących sprzedaży, ale zarówno nasi konsultanci pracujący nad programem szkolenia jak i trenerzy mają wieloletnie doświadczenie w sprzedaży usług i produktów)

My damy Ci te narzędzia i nauczymy z nich korzystać. Pokażemy Ci także jak zmotywować samego siebie do wejścia na właściwą ścieżkę i utrzymania kierunku.

 

Korzyści dla uczestników:

  • Dowiedzą się jak dotrzeć do osoby decyzyjnej i umówić spotkanie handlowe
  • Nauczą się jak prowadzić rozmowę handlową i prezentować swój produkt/usługę
  • Nauczą się wzbudzać zainteresowanie klientów i przekuwać je na decyzje zakupowe
  • Poznają sprawdzone strategie i techniki sprzedaży i nauczą się je stosować
  • Nauczą się domykać sprzedaż i pokonywać obiekcje
  • Dowiedzą się jak budować oraz utrzymywać i rozwijać pozytywne relacje z klientem
  • Nauczą się modelować własne przekonania sprzedażowe a także motywować do osiągnięcia celu

 

Metodologia szkolenia

Program szkolenia:

  1. Budowa i modelowanie własnych przekonań sprzedażowych – co jest realnym ograniczeniem, co tylko negatywnym przekonaniem, a co szansą?
  2. Otwarcie telefonicznej rozmowy sprzedażowej i dotarcie do osoby decyzyjnej – czyli jak nie dać się „odstrzelić” w rozmowie z sekretariatem
  3. Budowa interesującego komunikatu i umówienie spotkania handlowego
  4. Struktura spotkania handlowego, czyli co i w jaki sposób
  5. Sposób prezentowania swojej usługi/produktu – czyli czym jest język korzyści i jak się nim posługiwać.
  6. Budowanie pozytywnego klimatu rozmowy – czyli jak atmosfera rozmowy i odbiór handlowca wpływa na decyzje klienta
  7. Sprzedaż szyta na miarę, czyli metody badania potrzeb zakupowych klienta
  8. Strategie i techniki sprzedaży. Wywieranie wpływu – sprawdzone i przetestowane sposoby skłaniania klienta do zakupu
  9. Domykanie sprzedaży i pokonywanie obiekcji
  10. Gra ceną –  rabaty, bonusy, oferty specjalne. Linia obrony ceny.
  11. Sprzedaż relacyjna kluczem do pozytywnych i długotrwałych kontaktów handlowych – jak zabiegać o względy klienta by ten chciał kupować tylko od nas?  
  12. Automotywacja – co robić by mimo przeciwności przeć na przód? Sprawdzone techniki motywacyjne, które pomagają odnieść sukces w sprzedaży.

 

Dlaczego warto:

Wiedza praktyczna

Osoby projektujące szkolenia a także prowadzący je trenerzy mają praktyczne doświadczenie w danej dziedzinie.

 

Warsztatowa formuła szkolenia

Dzięki aktywnym metodom szkoleniowym uczestnicy już w trakcie szkolenia będą stosować nową wiedzę i narzędzia.

 

 

 

 

Dopasowanie programu

Przed rozpoczęciem szkolenia analizujemy specyfikę działalności firmy każdego z uczestników i dopasowujemy do niej ćwiczenia i materiały szkoleniowe..

Wsparcie po szkoleniu

Po przeprowadzeniu szkolenia przez 3 miesiące udzielamy bezpłatnych konsultacji uczestnikom szkolenia – telefonicznie i mailowo.

Trener prowadzący:

Tomasz Tworek (Praktyk sprzedaży / Manager / Trener biznesu),

Jest trenerem z ponad 12 letnią praktyką obejmującą sprzedaż bezpośrednią i telefoniczną, obsługę klienta i zarządzanie zespołami (od kilku do kilkudziesięciu pracowników). Zdobywał doświadczenie pracując dla takich marek jak Vattenfall, PGNiG, PGE, Tauron, Eniro, Yves Rocher.

  • - Jako doradca klienta zrozumiał czym jest i jaką ma moc positive customer experience… zanim to stało się modne.
  • - Jako handlowiec i dyrektor sprzedaży nauczył się jak sprzedawać produkty i usługi bez manipulacji i technik „akwizycyjnych”... zanim te przestały być modne.
  • - A jako manager poznał receptę na to jak zbudować i motywować do działania zespół, który będzie efektywnie i konsekwentnie pracował… bez względu na panującą modę.

W roli trenera najbardziej ceni sobie kontakt z innymi ludźmi – twierdzi, że wszystko co wie i co osiągnął stało się przy udziale i dzięki ludziom, których spotykał i nadal spotyka na swojej drodze. Kierując się tym przekonaniem sam dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz stara się inspirować innych w osiąganiu wyznaczonych przez nich celów.

Miejsca i terminy

  • 6-7.11.2017 (Gdańsk)
  • 23-24.11.2017 (Łódź)
  • 16-17.11.2017 (Katowice)
  • 12-13.02.2018 (Kraków)
  • 7-8.12.2017 (Gdańsk)
  • 8-9.01.2018 (Poznań)
  • 18-19.01.2018 (Wrocław)
  • 30.11-1.12.2017 (Warszawa)
1300 zł netto / 1 osoba 
(1599 zł brutto)
Przy zgłoszeniu dwóch osób, trzecia osoba GRATIS!

Twoja wiadomość z formularza została pomyślnie wysłana.

Podałeś następujące dane:

JESTEM ZAINTERESOWANY SZKOLENIEM (zostaw swoje dane a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego)

Zaufali nam:

Wersja do druku Wersja do druku | Mapa witryny
Softskillownia (© CCS Tomasz Tworek)