FEEDBACK, JAK TO ŁATWO POWIEDZIEĆ

SZKOLENIE OTWARTE

Miejsca i terminy:

  • 27-28.11.2017 (Katowice)
  • 11-12.12.2017 (Łódź)
  • 14-15.12.2017 (Warszawa)
  • 1-2.02.2018 (Gdańsk)
  • 15-16.02.2018 (Poznań)
  • 1-2.03.2018 (Wrocław)
  • 8-9.03.2018 (Kraków)
1300 zł netto / 1 osoba 
(1599 zł brutto)
Przy zgłoszeniu dwóch osób, trzecia osoba GRATIS!

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Miejsca i terminy: dowolne

6500 zł netto / za całą grupę
(7995 zł brutto)

Opis szkolenia

Praca bez informacji zwrotnej to jak pływanie kajakiem po oceanie bez kompasu – możemy włożyć całą masę wysiłku, ale co z tego, jeśli płyniemy w niewłaściwym kierunku…

Feedback jest potrzebny pracownikowi do jego rozwoju – dzięki niemu może na bieżąco wprowadzać korekty w podejmowanych przez siebie działaniach i właściwie kształtować swoje umiejętności. Z punktu widzenia managera feedback to jedno z najważniejszych narzędzi do zarządzania zespołem i prowadzenia go do wyznaczonego celu.

Mieć świadomość wagi informacji zwrotnej to jedno. Drugą rzeczą jest umieć ją przekazać. Niewłaściwie przekazany feedback w najlepszym przypadku nie przyniesie pożądanych efektów a w najgorszym może doprowadzić do spadku motywacji naszego pracownika, wypalenia zawodowego i rezygnacji z pracy.

Na tym szkoleniu nauczymy Cię jak swobodnie i przede wszystkim skutecznie udzielać feedbacku. Zapoznamy z narzędziami informacji zwrotnej, technikami komunikacyjnymi i metodami, oraz stworzymy warunki w których pod okiem naszych ekspertów wypróbujesz nową wiedzę i rozwiniesz umiejętności.

Korzyści dla uczestników:

  • Poznają mechanizmy zakłóceń komunikacyjnych i nauczą się je eliminować
  • Dowiedzą się jaki jest związek pomiędzy typem osobowości człowieka a jego stylem komunikacyjnym Nauczą się diagnozować typy osobowości i świadomie budować strategię komunikowania  z nimi
  • Poznają narzędzia feedbacku
  • Nauczą się skutecznie udzielać informacji zwrotnej

Metodologia szkolenia

Program szkolenia:

  1. Na czym polega efektywna komunikacja?
  2. Szumy komunikacyjne i metody ich eliminacji
  3. Model komunikacyjny Shulza von Thuna
  4. Typy osobowości i ich style komunikacyjne wg. Junga. Jak zdiagnozować styl i zbudować odpowiedni komunikat.
  5. Zasady i techniki udzielania feedbacku
  6. Narzędzia informacji zwrotnej

Dlaczego warto:

Wiedza praktyczna

Osoby projektujące szkolenia a także prowadzący je trenerzy mają praktyczne doświadczenie w danej dziedzinie.

 

Warsztatowa formuła szkolenia

Dzięki aktywnym metodom szkoleniowym uczestnicy już w trakcie szkolenia będą stosować nową wiedzę i narzędzia.

 

 

 

 

Dopasowanie programu

Przed rozpoczęciem szkolenia analizujemy specyfikę działalności firmy każdego z uczestników i dopasowujemy do niej ćwiczenia i materiały szkoleniowe..

Wsparcie po szkoleniu

Po przeprowadzeniu szkolenia przez 3 miesiące udzielamy bezpłatnych konsultacji uczestnikom szkolenia – telefonicznie i mailowo.

Miejsca i terminy:

  • 27-28.11.2017 (Katowice)
  • 11-12.12.2017 (Łódź)
  • 14-15.12.2017 (Warszawa)
  • 1-2.02.2018 (Gdańsk)
  • 15-16.02.2018 (Poznań)
  • 1-2.03.2018 (Wrocław)
  • 8-9.03.2018 (Kraków)
1300 zł netto / 1 osoba 
(1599 zł brutto)
Przy zgłoszeniu dwóch osób, trzecia osoba GRATIS!

Twoja wiadomość z formularza została pomyślnie wysłana.

Podałeś następujące dane:

JESTEM ZAINTERESOWANY SZKOLENIEM (zostaw swoje dane a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego)

Zaufali nam:

Wersja do druku Wersja do druku | Mapa witryny
Softskillownia (© CCS Tomasz Tworek)